zondag 8 januari 2012

Jaren en het getal

Gevreest?
Nee dat niet, okay je word wat ouder, (het getal) de rimpels gaan komen. Rollater euh wat nog meer? Leesbril? Hoor wel soms de stemmen van afgrijzen als.ze.jarig zijn. Maar ik ben blij, is toch niets mooier dan rimpels mogen krijgen, en de leesbril,okay, wil ik nog wel graag ff uitstellen.

Maar wat is er nou mooier dan het getal, volgende maand te mogen halen.
Want jammer genoeg zijn er ook mensen geweest die dat nooit gehaald hebben.
Niet ouder dan 8, klasgenootje doorziekte, of met je 20 ste de bocht uitvliegen,  of zelfgekozen dat 35 genoeg was.


Jaaaa ik ben blij ik mag 40 worden (tenminste over een maandje dus nog ff vol houden) Al had ik het graag gevierd met alle mensen uit 1972.  

Maryjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten