maandag 4 juni 2012

Allemaal draadjes

Ik heb eindelijk een schematekening gevonden van de glimakra dus alle hevels hangen ernu in en eindelijk  kwam ik er ook achter wat die ene bos plankjes waren. Dat zijn dus dwars trappers nou die er dus ook ingehangen. 
En ik heb besloten om het weefgetouw helemaal in te rijgen op een spitskeper 1 2 3 4, dan heb ik voorlopig de kans om veel verschillende patronen te weven dmv de trappers anders aan te binden. Jaja ik leer heel wat lang leve de biblio.
Alleen het inrijgen zeg pffff 350 draden inrijgen.Ik snap nu ook waarom sommige wevers meerdere getouwen hebben staan en op verschillende manieren ingeregen staan.
Maar ja ik ga nu nog maar ff aan de draadjes rijg, wat ook niet helpt is dat de katten al die draadjes soms reuze leuk vinden grrrrrrrr. Nog even en ik sla mijn nagels uit al helpt kssssst roepen ook nog wel.(poezewoezen  vinden me vandaag geloof ik niet zo Aaardig
Ik geef ze straks wel even een goedmaak knuffel hooorrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten