vrijdag 15 juni 2012

Weven

Op mijn weefgetouw staat staat nu deze lap in patroon ben ik aan het weven voor het eerst met de trappers. Is wel even wennen zeg de volgorde van trappers in trappen. Het patroon betstaat namelijk uit 8 weeftrappen of hoe dat ook heet. Maar ik ben er wel blij mee alleen is het wel vrij dunne wol euh acryl.Ik had hier nog bollen van liggen en omdat het toch uitproberen en leerproject is, wilde ik er niet mijn goede wol voor gebruiken. Maar ondanks proefproject euh vind ik het zelf wel mooi worden.

1 opmerking:

  1. Dankzij jouw reactie op mijn blog kom ik hier terecht. Wat ben jij creatief bezig.... Je bent dus ook lekker bezig met weven. Alles zelf aan het uitzoeken. Het lukt je best goed. Je had nog maar 1 volger; nu dus 2 want ik ga je volgen. Ik zal eerdere blogs van je door kijken en lezen. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen