zaterdag 14 juli 2012

ontmoeting op weversmarkt hoorn 18 juli

Ik ga naar de weversmarkt in hoorn.Ik zag bij een spinvriendin dat er meer dan 130 kramen zijn, op gebied van spinnen, vilten, quilt, weven.Er staan kramen van bedrijven met benodigheden voor van alles op wolgebied, maar ook kramen van mensen die zelf creatief zijn op dat gebied. 
Nu denk ik dat er wel meer mensen heen gaan die dit blog lezen en ook waarvan ik het blog volg. Nou nu vroeg ik mij af, zou het niet leuk zijn om elkaar in echt even te spreken?
Maar hoe gaan we elkaar dan herkennen??
Button met je weblognaam? Spandoek.
Ontmoetingsplek?
Vriendin van mij heeft een kraam daar een bordje met mijn blognaam neer zetten? mmm
Maar ja zou er wel intresse voor zijn? Laat mij het even weten dan bedenk ik misschien wel een ontmoetingsplek. Voor bloggers en lezers.

3 opmerkingen:

  1. Zal ik het spits afbijten? Een heel leuk initiatief. Gisteren heb ik ook 2 van mijn volgers ontmoet en dat was echt de moeite waard.
    Woensdag ben ik zeker van plan om naar Hoorn te gaan. Om 2 uur heb ik een afspraak met m'n weef vriendin. Voor die tijd zou ik jou kunnen ontmoeten bij b.v. de kraam van je vriendin??
    Ik probeer om ongeveer 10 uur in Hoorn te zijn. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa leuk om even in echt een woordje te wisselen. Nadeel is alleen dat we pas op de dag zelf het kraamnummer horen. Mijn vriendin is namelijk geen bedrijf maar iemand die sinds ze met pensioen is hele grote voorraad gesponnen heeft. En als ze die op wil maken moet ze 150 ofzo worden. Ik zit na te denken om misschien maar euh hoed met bloemen op te zetten, of euh een reclamebord om mijn rug, tshirt met tekst? Ohhh ik heb ook nog een slinger met herfstbladeren om in mijn blog kleuren te blijven.
    Of gewoon een papiertje op te hangen met mijn blogspotnaam op de kraam. Ik ga er morgen even over nadenken heb wel wat ideetjes (zoals meestal last minute) haha nu nog even tijd om te maken/uitvoeren.
    Maar ik beloof je je kan me vinden (en de anderen die dat misschien ook willen)
    Ik had nog even gegooglet op weversmarkt kreeg meerdere meldingen van bloggers dat ze er heen gaan. Als iedereen nou iets van broche of blaadje zou opspelten met zijn/ haar blognaam kan je elkaar aanspreken of is dat een dom idee? weet dat leden van ravelry dat in amerika wel doen als ze naar woltrefdingen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk gewoon uit naar een kraam met heel veel gesponnen wol. Ik ga gewoon op mijn gevoel af en vraag wel. Ik heb een fotootje op mijn blog en zo zie ik er nog min of meer uit.....alleen een paar jaar ouder...ik vind haar en jou vast wel. Maak je geen zorgen, ik loop de markt wel een aantal keren over. Er zijn ook kramen waar ik snel klaar ben...kan gewoon niet alles uitvoerig bekijken. Zie je woensdag vast wel.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen