vrijdag 17 augustus 2012

de nieuwe generatie kan het ook

Aangezien het vakantie tijd is voor de neefjes, kwam er afgelopen week 1 logeren. Dus met het mooie weer de afgelopen dagen veel aan de dijk geweest, heerlijk voor hond en neefje. Hun heerlijk spelen in het water. Dinsdag daar ook gezeten toen er opeens ff een buitje overvloog. En ik heerlijk alle dagen zitten breien. Vroeg mijn neefje opeens of het moeilijk was en of het echt alleen voor oude vrouwen was euhhhh oud ben net 40. En of ik het hem ook kon leren haha heb wel ff een bloggie eerst laten zien van stoere getatoeerde amerikaan met breipennen toen was het opeens wel cool voor jongens.
En het ging ook nog eens heel goed dus inmiddels al 2 foonhoesjes af en 3e op de pennen. Moet daar alleen nog ff foto van maken. Dus wie weet word het nog een breier.
Maar ja nu wil zijn broertje ook. Dus die komt volgende week zal maar eens leuk mannelijk stoer bolletje opzoeken.

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk dat ze dat willen doen ,hoop dat mijn kleinzoon dat straks ook wil is nu pas twee maar ziet mij altijd breien dus wie weet Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen