maandag 12 november 2012

Christel seyfarth of kaffe fassett

Ik zie steeds van die mooie ontwerpen voorbij komen van christel seyfarth en die lyrische reakties van mensen. Maar ik bleef steeds iets van herkenning houden. Maar mij toch eens verdiept om een patroon te vinden van seyfarth maar die kan je dus alleen als pakket bestellen voor 154 euries pfff vind ik wel vrij veel. Van weekend had ik het met iemand in een wolwinkel  erover. Nou die rekende mij het voor. Als je de wol los koopt van een ander merk  ben je zo'n 80 euries voor kwijt (kan natuurlijk nog goedkoper als je bv acryl neemt) maar voor de vergelijking even soortgelijke wol gekozen. Houd het dus in dat je 70 euro voor patroon betaald pfff.Dat vind ik dus heel veel. 
Zoals ik in begin al vertelde kwam er steeds gevoel van herkenning. Dus maar eens boekenkast ingedoken en....... ja daar was het boek van Kaffe Fassett uit 1983. (hij heeft nog meer boeken) Dus ik ga daar maar eens mee aan de slag en dan met mijn eigen gesponnen wolletjes maar dan in het nieuwe jaar  eerst lopende projecte afmaken en wolletjes verven. Ik heb wat fotos gemaakt uit boek.

1 opmerking:

  1. Superleuke oplossing, veel origineler dan het pakket kopen, veel breiplezier
    Passionforyarns

    BeantwoordenVerwijderen