zondag 27 november 2011

bolletjes

Heb vanmiddag de laatste strengen van zelf geverfde en gesponnen wol maar eens op bollen gezet. Vind namelijk niets zo irritant dat, als ik tussendoor even wat wil breien, dat ik dan eerst van de strengen, bollen moet draaien. Dus ja bij mij staat alle wol op bol, en ligt niet op streng.
Heb er even snel een fotootje van gemaakt, van de bollen van vandaag. Maar ik zal eerdaags eens van mijn mooie wollies,  mooie fotos op blog zetten.
En ik had al zo weinig wol euhh . ook al bijna een kast van vol, maar ja het spint zo lekker weg.

2 opmerkingen:

  1. Ja, hier ook een paar zakken vol met eigengesponnen wol. Mooie kleurtjes heb je. En leuk dat ik ze kan zien. Het is je dus gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja fotos plaatsen is gelukt, bleek dat een restantje van oud photoshopprogramma en die van de camera op het lappie botsten, Is altijd een uitgezoek maar dus gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen