zaterdag 10 maart 2012

Fw: Tassen








Al schrijf ik niet regelmatig op mijn blog, stilzitten doe ik echt niet. Het is bij meer, dat ik met meerdere dingen tegelijk bezig ben, dus ook vaak dat er meerdere dingen tegelijk af komen. Ik woon namelijk ook niet zo groot dus zoals met de tassen is het zo tafel/buro/werkplek leegruimen meerdere tassen knippen en dan als naaimachine op tafel staat kan ik achter elkaar doorgaan, anders blijf ik verplaatsen en opruimen. En okay, had er al een paar eerder af alleen die jullie nog steeds niet laten zien, dus bij deze een paar tassen. Ik wil namelijk leuke tassen waar veel en zwaar in kan (wekelijkse boodschappe, groente/fruit van de markt) zonder dat ik die zware tassen moet tillen(snijden in handen) daarom maak ik tassen die je over je schouder (diagonaal) of zijdelings kan dragen. Voordeel daarvan is dat je makkelijker je spullen kan dragen vooral als  je dagje gaat stadte of weer veel (zware) lappen koopt op de stoffenmarkt. Ik maak alle tassen dubbel met extra genaaide naden voor de stevigheid. Zie je een leuke tas die je heeeel erg graag wil hebben dan kan dat eventueel wel of ik maak zo'n mooie stevige shoptas voor je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten