zaterdag 10 maart 2012

Ontwormen hond

Okay misschien een onderwerp waar je niet teveel aan wil denken maarja moet toch elk kwartaal gedaan worden, vooral in de stadse gebieden waar ook kinderen spelen en er nog steeds mensen zijn die hun hond niet onwormen, loop je grote kans dat je hond steeds weer besmet raakt.Vooral als ze dan ook nog niet eens de poep opruimen. Okay ik ben (was) elk kwartaal ook niet zo blij met de kosten van die ontwormingspil bij de dierenarts of dierenwinkel vandaan. Ik gebruikte de laatste paar keer voor de hond mebendoral voor de hond  dat is tegen spoel,haak,zweep en lintworm het bestandsdeel is mebendazol100 mg  voor de hond maarnu kwam ik tot de ontdekking ( neefje kreeg een kuurtje) dat eigen merk van de Dio drogist (idyl wormkuurtablet) exact zelfde werkzame stoffen heeft, alleen een sinasappelsmakie is toegevoegd. En nu komt het mooiste hond ontwormen kost nu euro 2,80.
Dus ik weet nu wel waar ik de ontwormingskuur voor hond vandaan haal. Voor de kat kan je het ook gebruiken.
Dus mensen voor dit bedrag kan iedereen zijn hond wel ontwormen.

2 opmerkingen:

  1. Hi Maryan,
    Bedankt voor de tip.
    Ik ga het even checken bij mijn 'chemist'.
    Gr,

    Julia & Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supere ontdekking ga ik ook even bekijken Gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen